Thursday, February 24, 2011

Tontonan Umum..HOTT!!


Assalamualaikum,,

Setelah sel otak bersimpul2,dahi ku berkerut 100 ribu..maka terjawab sudah setelah solat Maghib tadi cmane nk hupdate blog aku ni tanpe menggunakan wasiat di dalam lptop aku.Tinnggg...Hah aku da dapat idea weh.Da dpt..* Ulang tiga kali perkatan da dpt!!

Actually sebenarnye ,aku nak tonton kt u oll sedikit barang bagi aku HOT  la..Nak tau cekodok gambar kt bwh ni:

* Satu je an....tgk lg bawah ni

* Dua...kau jgn sangke 2 ketul je...

* Tiga,,,,nak bg u oll belajar kira2.

* Kau kira sendiri lah!!

* Lima.........

Siap!!Hasil dr kecilikon yg aku lakukan sendiri dr album FB aku!!Bukan cilok org punye eh!!So ape lg pilih la nak yg mane.Takkan saje2 aku penat berfikir der pastu suke2 nak upload...Haiikk..buang mase namenye,x kuasa mak dgn line tenet yg mcm siput tersedut-sedut ni!!
 
Description si kain2 ni aku kasi tau kt bwh ni:
Kau jgn sangka ini kain lap lantai..Ini kain baguihh o0o0!!


::sari chiffon:RM75.00::
::price include postage::

::sari chiffon:6meter,sape2 ade anak kecik bley buat baju untuk ank korang yg extra 2 meter tu,extra tu jgk aku suggest wt shawls pon chantek::* Biase untuk 1 pasang baju 4 meter an.
::kain chiffon neyh jgk benefit tok org yg bersaiz besar cz pnjg 6 meter::
:: material kain x panas okeyy::

So kuase memilih 101% di tangan korang..Interested....komen je nti aku bg details..Ho yeeahhh!!

Thanx u!!

No comments: