Friday, February 25, 2011

TAK suke??Ade aku peduli!!

Assalamualaikum..

Hyee...hai...* Bergedix2 sekejab.Tak pe lah at least aku da bg salam an..So tak ade pape yg aku nak hupdate sgt tp juz wanna tell u my peberet STUFF!!.Ah..cm x sesuai jew...x pelah apepun aku TETAP nak bgtau jgk!!

* Gambar ini tidak ade kene mengena.Tp nak bgtau ini yuna style yg dulu aku da buat tutorial entry cmane nak pakai style mcm ni.For ur info jgk.Yang hitam tu inner ,bukan RAMBUT aku ye!!


Ape yg u oll perasan??Tak nak maen teka tekilah cz aku xdek bnde nak bg if u oll leh jwb.Nampak penangan mata palsu aku..TAK suke tgk..ah..ade aku peduli..Siyes ar der,,aku bgtau korang * sambil menitis air mata ni.Lps aku da bercerai ngn speck mata aku an,then aku dinikahkan ngn HOT STUFF ni.At least i'm not alone lah.Slps kehadirannye aku terase sgt bahagia dan xleh hidup tanpa die..Weeee



This lens i bought at Missbeauty shop.Kt mano kedai ni??Weee..kt FB lah..die je yg aku trust forever n ever.Ape2 pon mesti nak beli ngn die..

Aku xdelah berangan nak cantik kurang2 aku ade..Kau ade???

p/s:saje je nak buat entry supaye blog aku ni terupdate..ngeh3..

No comments: