Sunday, February 6, 2011

Tips:My lips very the kering!!

Assalamualaikum lg....

Tak pelikkkan 2 times in 1 nite aku nak hapdet blog aku!!Suke hati aku la ni blog aku kan...:D

 * motif letak the picca...suke hati aku la...kan aku da cakap ini blog aku!!!*boleh tak nak berlaak sekejab...*lalalalaa~~

Hoke..xnak bebel panjang...Kau da bace entry aku...Aku kasik tips maa...
Elakkan bibir yang kering dan merahkan bibir anda macam pakai lipstik warna merah striking tu.lepas ni x yah sental lipstick dah!!
Kalau aku la kan...my lips very the kering gile bab* memang tahap aku nak nanges ar (nampak x air mate bercucuran ni :(..coz aku memang benci ar we!!

So care terbaek to avoid lips yg kering adelah 'MY HONEY BUNNY'.Kau segale2nye,kaulah penyelamat bibirku...Eh!!ea.!!lekk..lekk....melampau lu lips kering panggil honey bunny nak selamatkan....Ok amaran ( under age x leh bace entry ni )..Takkan aku mintak balak kau p cium mulut ko yg kering tu sengal....( Sila abaikan ayt2 yg x bape lucah...kan nanti aku kene gammm lak )

Maksud aku ko ambik madu ( omputeh ckp honey la ) ..Then ko sapu pada lips ko yg x bape nak seksi n mungir tukan before tdo..Bior je sampai ke pagi..tengok mcmane da bgn  bibir cm Angelina Jolie x!!

Itu 1st method la..2nd method lu amek halia mude...then sapu je halia kat lips..mcm ko pakai lipstik..Meh aku imaginekan...( Sori wa x leh imagine ar cmne )..Jangan marah der...

Ok very the simple kan...

Wa nak berperasaan lebih sket bole x??Nak kasi market..Ah blah la kau...Actually nampak x lips gua..*sila abaikan kecomotan yg telah melande pd lips aku*..sedih ,,aku memang comot makan pon mcm budak2..Eh hello budak2 lg pndai makan dari ko tau....Miahaha..WTH Pucat!!
Takde la korang aku suke2 nak berjenaka ngn korang...Itu adelah hasil lips aku yg di sapu madu dan telah aku amalkan sejak berkurun yg lalu..:P

Selamat beramal!!

No comments: