Monday, February 14, 2011

Rajin tahap over!!

Assalamualaikum

Nampak gayanye aku memang x serik2 ...da kene tp degil jgk...nak jgk...nak jgk *nampak kepale aku goyang2 inul ni,,,before terlupe dan terlaju menaip lantas terlanjur..Aku ingin mengucapkan Salam Maulidur Rasul kepada sume umat Islam seluruh dunia la.
Alahai lari dr tajuk entry lagi..ish...biarlah..inikan belog aku.

Sape2 yg da follow entry aku td siang hari ,taulakan aku diracun oleh makanan.oh no..no....*bergedik sekejab..bole??

Itu adelah disebabkan oleh penangan mkn campur2 dan sesedap lidah merase  juga sepanjang tangan pergi labur duit kt peti duit Mydin food court weh.Tapi aku x serik.Aku makan lg sampai berasap2 telinge aku dan berair mate mcm tgk cite jiwang tisu!!Ko tgk kt bwh ni..Ko tgk sekarang jgk!!


Sangat sedap okey!!Aku gerenti mesti berputar2 mcm puting beliung kt pale korang..ape kejadah gambar ini bukan??


Terliur la tu...katekan pada diri sendiri aku sgt terliur *mabuk sekejab..aku pasti korang yg bukan penggemar megi konpom pergi geledah dapur  kot2 terjumpe megi  tgh mlm cmgini...hihi...Kedai pon da tutup kot..Aku suggest p 7E yea...7E bukak la der..huahuahua...


Hamek kau!!Licin bhaii...gilo sodap la...saje nak tayang berukband tuh...sebab aku menikmati megi direbus ni sambil berblog ang berfb..ish..ape psl leh tertaip ang  slank ganu ni...Forget it..Untuk pembetulan ( and ) hoke.


Da konyang pastu cm geli2 je bau telur half masak kene pulak kuah kepade megi cm pekat gile.Sudahnye..aku basuh mulut aku pakai bebola warne coklat ni..

Harap2 aku tak diracun esok..Cabai empat biji pedas gile bab* aa..tambah lg cili blend... Very the hot la wa ckp sama lu.
K la ,,,ini saje wahai sekalian blogger...:))

Thanx for reading this entry.

3 comments:

Liyana Deli said...

kak fieza
yana tag kak fieza
klik link nie
http://creativmum.blogspot.com/2011/01/sudikah-anda-jadi-follower-kami.html

P U C A T said...

yana:thanx tau..
kak fieza da cikidot the link..:)

red apple candleliz said...

makan sje~naseb baek xgemox!