Friday, February 25, 2011

Take a look AROUND


Assalamualaikum..hyee..

Aku je balik dr Giant ,aku makan2 ngn mak ,kakak, and 2 bijik anak sdare aku.Erm makan yee mee sizzling pas2 pekene ais kacang!!Beratur panjangggggggggg sgt..Sedap gile kot sizzling depa!!Bytheway aku skang tgh full fulli albasori!!Haiikk...tunjuk skill berbahasa Arab kau!!

After da full aku pon take a look AROUND ,biaselah,aku an,Penipulah kalau aku ni mkn tunduk je supan sutun,lps mkn bgn laju2 x hiraukan org.Eh i am not like that OK.As usual lps mkn melilau mate bukan aku bz body tp biaselah manusia tgk2,jeling2,pandang2 tp jgn pegang2 lah!hahha.
.
Aku terperasan lah sorang Pn yg x bernama ni..Ok...pakai dress org mengandung yg short sleeve bawah sket dr ketiak die.For me ok la coz die x bertudung so xyah aku nak heran sgt.Aku pon xdelah baik sgt nak judge org an..Then pandang lg bawah..pakai legging..erm..biase lah kot..Lps tu aku terpandang lagi...Aduhh..Aduh...seksa mataku yg tgk...Kau tgh pregnant buat care org pregnant ..Duduk punye la mengangkang nak mamp* u oll.Lps tu kaki tergedik2..Kau kenape lapar sgt ke sampai kaki tergedik2 ,aku tgk makanan licin je kau bantai!!

Itu aku yg same jantina tgk pon malu wehh.Kalau laki2 yg tgk x tau lah dieorg ckp ape.Fine ko x bertudung n dress-up quite seksi tp jgnlah disebabkan kau dah mcm tu lg ko nak burukkan diri sendiri.At least bg la org tgk ko org akn ckp 'die ni sekian..sekian..tp sopan je'..kalau mcm tu laen cite an.Ni da sarat cmtu behave la sket.Aku x ckp die tu teruk tp pd pandangan aku bnde2 mcm tu kene elakkan.Si suami kene lah menegur jgn bg org tgk bini ko,lg ko nak bangge der!!

Kau rase kaum ape yg mcm ni??Mestilah Melayu kite weh..Kalau chinese,indian ,kadazan ke  dadidu ke ade aku kesah!!Lantak dieorg le nak naked pon aku peduli hape!!Tp bile org Melayu kite mcm ni ,aku sndiri jd malu pd kaum kite sendiri..euaawwww...

Sabar je lah sabariah...

P/s:Bukan mengumpat ye tp perli sikit je...Ngeee

No comments: