Tuesday, February 15, 2011

Lupe nak letak ENTRY

Assalamualaikum

Hari ni kan HARI MAULIDUR RASUL.Tapi kenape ramai sgt kapel2 kt luo  sane berdating.Jam berape aku x pasti tapi yang pastinye sekitar 4 ptg ok.Pelik bukan??HARI JUNJUNGAN NABI tp disambut seumpama menyambut VALENTINE DAY.Mengalahkan perarakan kt Putrajaya la dude!!

Dah la x sedar ape yg mereka sedang lakukan tp bleh plak dieorg pandang senget je kt aku yg sesorang kt dlm kete sambil mkn kepok n pisang goreng.

Aku saje aa nak kasi gegar port tu dok diam2 dlm kete sorang2 an.Ish..tolong la ade perasaan malu sket..Aku x kate la aku ni baek sgt tp kalau berfikir secara rasional perlu ke nak keluar dating n suke2 ngn kapel2 u oll hari baik cmgini and aku x ckp la hari laen selain dr hari ni leh gi dating ngn kapel2 u oll sesedap hati an.Tapi kalau yg bijak lg bijak dan sane mesti boleh pk secare rasional bukan??

Da la aku x mau taip panjang2 ar ..Sedih ar ,kenape dieorg pandang senget kat aku td.IM INNOCENT DER!!U oll yg x tau salah u oll sndiri pastu memandai nak jage air muke aku lak!!Lempang pakai seliper crocks murah aku baru lu tau.

Moral of da cerita ini...ko jwb la sndiri...Sekian
Thanx for reading this entry

2 comments:

Anonymous said...

kahkahkah. adusss. baek ngt leniii tuuu. hawe ye dop leh dating leni. haha

P U C A T said...

kan saye da kate..
saye xde lah baik mcm malaikat..
sume x sempurna bukan??
tp ape yg perlu kite pelajari kite kene belajar...
salam..:))