Wednesday, February 16, 2011

Rase nak buart part2 laa

Assalamualaikum
Sekarang jam menunjukkan jarumnye ke arah nombor 6 dan minit lebih dan tidak kurang dr 21.Jam aku la der.jam korang aku x ambek port.Heee.Baru nak hupdate blog cz sepagi aku layan FB dan sepetang aku out!!Nak tau p mane...Cikidot!!


Muke kelegaan slps diberi briefing oleh Encik 'S' bukan name sebenar.Kome nak tau gambar aku ni kt mane bukan??

Aku berade di KZ Financial Consultant for interview session.So asalnye td baru peringkat saringan, nanti final session syarikat ini akan call for a job offer maa!!Susah bebeno nak dpt keje sekarang ni yea..da dpt pergi ke next level pulak..da dpt next level lompat lg ke next level..lps tu berlevel2 la senang cite an.

Aku berpakaian formal dan sopan betul ank hj.din airini.No belit2,no clip on inner or watsoever just rembat je Hijab berwarne biru my peberet ..Kesian die da lame aku x usik.:)).Bytheway a simple question n briefing from Enik 'S'..bukan name sebenar dpt aku jwb dengan perasaan begitu rockss!!


Sebelum korang ckp biar jari aku yg berhujah .Aku memang gile makan.Bab makan ni serah kt aku ar der.Tolak batu dan kayu je memang aku x lyn aa.After interview pergi cari makan.Haruslah weyh!!Tempat peberet aku cm biase aa.Batu Burok Food Court..Ouh sebelom saye terlupe ini kedai x same ngn kedai yg aku post kt entry aku yg mule2 dulu.Igt x ,igt x??

Kedai ni memang peberet aku der Misha Tom Yam.Aku makan mee rebus n aku kasi ********.Sgt sedap hoke, pastu pekene ngn buah kelape berisi air kelape laa!!Bajet 7 hengget je..Berbaloi bukan wahai pembace2 sekalian.Itu saje la.

P/S:INTERVIEW SESSION PART 1..Bole x...boleh la eh

Bytheway esok aku ade interview lg.Wish me gud luck ok.

Thanx for reading this entry.

2 comments:

red apple candleliz said...

sodapnyeee~murah pulak tuh~
akk pucat mmg rockkss! ;D

P U C A T said...

to red apple:mmg sodap dan berbaloi laa...