Monday, February 7, 2011

Berjalan2 sambil mencuba dan terjumpa!!

Assalamualaikum and hello...

Aku kan memang kaki jalan der...dan kaki diciptakan olehNya untuk berjalan la kot!!Tp da masuk kereta kaki aku x jalan ar cume berfungsi untuk menekan pedal2 yg berade di ujung n bawah tapak kaki aku..*melalut sekejab ye!!*

* Sori ar lighting x bape bagus...nampak x muke aku ...tp jgn salahkan muke kalau kaki mau berjalan..Tettt...This picca snapped before aku berjalan mengalahkan ratu pejalan kaki kt sukan sea dulu!!

Ke mane kaki aku berjalan ??
Actually pepagi bute td aku dpt call dr mane ntah!!Aku lakonkan sket ea.."Can u please attend for walk -in interview at our office"...Wow !!...Lg skali wow !!...excitednye aku nk dpt keje weh!!kononla kan!!Name pon walk in inteview so my outfit very the sempoi la kan!!kan!!Da smpai je dengan muke aku yang x tau malu meluru masuk ke tempat kejadian tanpe banyak persoalan..Tak nampak lg environment cmane der!!then aku discuss la dgn ladyboss der!!Macam hampeh der...gile ke hape...siyes ar aku ckp mane2 aku pergi interview 1st soklan about cuti...Korang tau die jwb ape....Aku lakonkan lg sekali eh.."Honestly la ,sini kalau da keje memang payah nak cuti..dlm setahun maybe 1 or  2 days baii!!"..Eh ko punye opis da la bersepah pas2 bau busuk lg..pakai kipas lak berhabuk gugur ke bumi!!Boleh pengsan derr!!Korang mesti nak tau company ape kan??Tett..tett...tekan button kecemasan anda!!
* Memang aku reject der!!Bukan die yg reject aku!!

So lupekan sejarah silam..kenangan itu kembali tersimpul kt sel2 otak aku yg already tersimpul rapi kot!!Tangan aku mencapai stering kereta dan mengikut gerak kaki ke manakah destinasi aku selepas pulang ke opis yg bagus gile bab* ar!!Ape lg mkn la kot..Lapo+haus..Panas mentari sepanas hatiku yg hampir burn yea korang!!


Nak nanges ar..nape la baru hari ni aku jumpe root beer float yg sgt murah2..kenape x taun lps ke semalam ke ??Kenape??( Nampak x kepale aku hantuk kt dinding ni )Same je kot ngn A&w der..saiz pun xde la jauh beza kot!!!Harge 3 hengget je kau..sebab tu aku rase nak nanges,nape la pergi derma kt A&W x psl2kan!!Sedangkan aku leh dpt harge yg lg affordable:((
Location??Erm..take a notes ye org ganu..Opposite dgn deretan maybank then menghala ke parking MBKT..der yg dpn  dgn kiosk MBKT yg kecik tu der..
Rase bahagia sgt tekak aku lps sedut root beer float ni..Macam nk bgtau 1 dunia aku minum float yg murah  gile la kan..sedap plak tu!!Haaiisshh...


Takkan minum je kot!!Makan sekali la der,,perut lapau ni..As usual kalau order konpom minuman smpai dulu an...Kalau hari baek air da abes makanan pon x sampai2 lg..konpem aku lingkup meja der!!( Berani ke )..Ok xnak pot pet da ini fried chicken...ala2 kfc la rase die..td nak nanges dpt air murah skang da nanges ar!!...aym pon murah der sedap jgk la deria lidah aku yg merase..Kau datang sini bajet 10 hengget cukup ar!!

Time u oll pergi cube yea..Aku bukan nak kipas la kan ,,lgkan aircond aku x mampu...hihi
Byeee!!

No comments: