Sunday, February 13, 2011

Tak tahan2....


Assalamualaikum.

Aku sakit perut gile bab* ni...food poisoning kah??X tau la....Tak tahan..aku memang x tahan bile kau da mmg nak terkeluar...wekks...Al-kisah ptg semalam aku pergi Mydin Mall bak cousin aku g beli pendrive.Da bape hari die janji ngn aku..* Agak kepelik-an ,aku yg bawak die tp die yg berjanji ngn aku!!...Ahh...aku x tipu..x tipu...memang die yg janji ngn aku, nak aku bwakkan die p beli bnde alah tu!!

* Ini muke da mcm tempoyak  sedia untuk dibuang ( bukan gambar sebenar aku sedang.....menahan,tertahan dan ditahan!! )

Da dpt pendrive senyum melebihi paras telinga...x sempat aa semalam nak beli ruler an tgk berape lebarkah senyuman si dak mursidi tu!!Aku tau die nak main game tu that why suke gile bab*.Rosak2 bdk2 sekarang hanye kerane E-Book yg diprovidekan oleh kerajaan.Ahh..Lupekan sume3 tu.

Then we all p mkn kt food court ...mkn char kuey tiow dgn extra cut chillies..( cabai potong ) ngeh..ngeh..ngeh....pas2 pekene fish sate ..beverage aku is Ice Blended Oreo with Black jelly...:))

So skang kau nak ckp ar kau sakit perut sebab kau da balun sume3 tu semalam cm x hengat dunia...eaaa...betullah aku sakit perut ni....Malam aku da x makan,pg td pon mkn seciput jeew besar sikit dr kuman...aiyakk...
Aku kene pergi ni...x tahannnnnn,,,,bye!!


-----SEKIAN-----

No comments: