Friday, February 11, 2011

Ade ape dgn AKU!!


Assalamualaikum.....

Aku kebosanan tahap maksima dan juga ditemani kepanasan tahap microwave...Lantas jari aku merajinkan diri menaip bnde3 ni.Lets check it out a lil thing random of me:

  1. Aku adalah diri aku yg sebenar
  2. Coklat peberet aku
  3. Pinky my lapli kaler
  4. Aku sumpah benci org yg x tahu ucap 'terima kaseh'
  5. Honestly..aku macam da anti-man der...Oppsss!!
  6. Arrogant person....aku benci sama kamu.
  7. Org kate aku pon arrogant in person...azalinye mmg aku begitu cube rapat ngn aku kau tau la aku bebs!!
  8. Hot temp!!*sometimes
  9. Jangan sekali terpijak atau sengaje nak step ats slipper aku !!
  10. I hate kau yg bodoh + sombong pulak
  11. Jangan bagi tekanan kt aku,,konpem darah aku up to 101% dude!!
  12. Suke shopping baju
  13. Suke shopping handbag
  14. Simple but nice person...*sepak nak!!
  15. Suke mekap ..tp certain day je la..
  16. Before tdo suke sapu lotion..*kt tangan je...
  17. Peberet shower gel....mesti content milk or yoghurt
  18. Tak suke memberatkan handbag dgn bnde2 yg x sepatutnye
  19. Tidak menaruh minat sepenuhnye kepade sesuatu yang baru
  20. Jangan bagi harapan kt aku *if rase tak mampu la...
  21. Tak suke menunggu dan ditunggu*kau nak tggl aku pon x heran
Sape2 yang nak nasi tambah dipersilakan...jangan malu2..
P/S:SEKADAR BERKONGSI JANGAN PULAK LPS BACE NI KAU PK AKU BUKAN2 DER....ngEeeE~~

No comments: