Wednesday, February 16, 2011

Nak continue lah:)


Assalamualaikum.

Bersyukur ke hadrat illahi kerana telah mempermudahkan segala urusan aku.Amin.Opps ..jgn difikiri bukan2 dong.Bukan urusan nikah mahupun kawen.Salah sema sekali.

Anyway,semalam aku da buat part one * Sape2 yg follow entry aku la.Hari ni nak buar part no 2 la.
.
Hoke.Ini baju raye tahun 2 tahun lps.TETT.Tudung ni rembat sis aku punye ,lg dua kali TETT.. sbb tudung yg suppose match ngn baju ni da xde dlm list tudung aku!!Hoke xmo taip panjang.Today interview session was cool.
Interviewee sgt friendly and i suppose to be frankly with them la.Baru senang berdiskusi bukan??

Aku jugak tak letak harapan yg tggi sebab takut nanti kecewa tahap parah bernanah!!So ape yg termampu aku buat hanyelah berdoa dan berserah kepada-Nya.

Soal makan..oh tidak...kenape aku bleh lupa lak nk mkn lps intebiu tadi..Hee...Actually aku intebiu jam 10 a.m ..bg aku ,sgt dan terlalu awal la kot waktu mcm tu nak p cari jadah makanan ke hape .So aku balik mkn kt umah sudah!!

Da xde cite dah...nanti ade lg interview aku ltk la part 3,4,5 sehinggalah angka yg seterusnya.

Sekian...

Thanx for reading this entry:)

No comments: