Monday, February 21, 2011

da memang diri aku!!


Assalamualaikum

Kebiasaan my routine bgn pg2 dgn muke cun gile!!Opps..ade fakta la ckp org laki suke tgk wanita bile bgn tido sbb time tu mmg muke cun n seksi gile ar kan.So aku ngaku sendiri ar eh.Peace,,
Aku da jd biasa n tidak luar biase bile bgn tido x buat pape.
So ape yg aku praktikkan kini, sekarang ,dulu x jgk la,aku buat ialah:

  • Lipat selimut and kepuk,tepuk,hempap bantal jadah tu bg hilang sume habuk2 * Wajib la weh.
  • Kemas dapur * Basuh pinggan,gelas,mangkuk hayun sume tu lah  yg selalu bertempiaran mcm budak2 melepak kt warung .
  • Bukak tingkap di setiap sudut.Boleh kurus tu. * Bukak tingkap je da membakar 0.001% lemak dlm badan!!
  • Kutip plastik makanan ats meja yg mama n abahku suke tggl kosong walaupun tggl habuk makanan je pon!! * Suke bg aku keje an
  • Lps tu semestinye on my lappy..kekasih akhir bin pertama a.k.a chenta sejatiku.
  • Sambil2 tgk jgk bawah meja tu..kadang2 cicak ni suke berak merate2..* Mak bapak kau x ajar eh berak elok2...Heee.Ape lg cik penyapu la jwpnnye..kalau da degil sgt..aku mintak bantuan MR.MUSCLE..MENGHILANGKAN KESAN KOTORAN DGN SERTA MERTA:)
  • Bahagian dapur kering,dapur basah ..o0o0...tidak akan ku sapu pd hari yg same..Memang patah la pinggang aku.
  • Lps tu bahagian luar tempat yg selalu aku hadap lappy aku .WAJIB.Aku sapu2 hari sbb aku rimas kalau debu menggatal kt tapak kaki aku!! * Tak sedar betul si debu dah la duduk bawak tapak kaki aku leh lak menggatal.
  • Then ,ini seharusnya * KALAU AKU BOSAN TAHAP MAKSIMA!!Akan ku sapu mozek yg x bape nak kilat tu setiap 5 minit .Biarpun kotor sebesar kuman n kdg2 x nampak.Tp aku cube besarkan mate aku untuk mengesan dimane wahai kotoran engkau bertempek!!
  • Almari bilik aku,x yah ckpla kan..kesian baju2,seluar2 n tudung2.Asyik kene pindah aje.Mengalahkan tentera yg selalu kene transfer tu!!
Inilah dikatakan da memang diri aku begini..Xleh duduk diam ,,cehh..kunun..Diam jgk waktu tido je n dtg mud malas aku biar berhabuk n debu mcm lagu Salim tu aku pandang muke x heran je!!

P/S:Sesape tgh cari bakal menantu/isteri..ehem2 la...Ngeee...
Thanx for reading this entry

No comments: