Sunday, February 27, 2011

JOM HEBOH..meh aku KEPOH

Assalamualaikum..
Sekarang sedang berlangsungnye konsert Jom heboh yg dilangsungkan di Terengganu...woo...adakah ini boleh diterima oleh sebahagian suare rakyat??Ye la sepanjang aku hidup di Terengganu mcm2 lah issue yg diperdengarkan apatah lg karnival yg melibatkan ramai artis.Lastly berlangsung juge karnival yang gah sepanjang tahun yang diadakan disetiap negeri.

Well...aku no komen..because bnde2 cmni bg aku bukan nye karnival  'maksiat' ataupun pesta muda mudi bersuka ria TETAPI depends on individu itu sendiri .Selagi u oll pndai bawak diri so ok la an..Ni dgr je JOM HEBOH ramai artis,u oll pon mule lah dress-up tah pape,melaram mengalahkan artis!Padahal artis kt situ wear shirt ngn jeans je kot!!Itulah perkara yg boleh timbulkan issue.Si pemuda pemudi pulak da mcm ragam bile berade di tempat begitu seumpama 'rusa masuk bandar'.Lom tgk lagi si kapel2 yg ade kt situ..
Tapi siyes aku memang x suke pergi tmpt cmtu..Because my expectation was like:

  • Jalan jem gile vavi
  • Parking full,lps tu kalau ade parking pon jauh nak mamp*
  • Mcm2 bau ade,masam ,manis,pahit * Ye lah kalau rakyat da penuh mcm'sardin'
  • Nak tgk artis n persoanaliti kene terhenjut2 cm kera * Aku henjut2 lena kt katil lg best
  • Nanti buat dose je,asyik ngumpat je * Ye la mcm2 pesen muda mudi..baik aku diam2 kt umah!!
  • Aku memang x suke tempat yg ramai rakyat * Aku cpt pening.
Eventhgouh im not at Terengganu now,org mesti ckp..rugi la kau x pergi!Cett...if i at Terengganu ,confirm aku x pergi..Ape ade der??Ape aku dpt der??Tak ade pape lah... Same jgk karnival like pasar malam yg jual barang2 or watsoever bezanya ade org2 glemer je.Bukan setakat itu sahaje,PC fair yg gile byk benefit pon aku x penah jejak!!

But i telling u d true la,i was at Jom Heboh past 2 year at Bukit Jalil..eleh..itupun my sis picked me up from LCCT Sepang pastu da lalu ikut situ.Kalau bukan sebab tu mmg haram aku nak jejak.

So ,tak byk komen lah...for me bnde baik kalau buat baik org pon akn expect  baik-baik belake bukan??

p/s:ape kate kome???????

No comments: