Tuesday, June 21, 2011

mengimbau zaman kegemilangan

Assalamualaikum..

Balik keje terus aku belek2 album time sekolah dulu.Waktu tu tangkap gambar pakai camera paling mahal around Rm200.00 dan aku jugak mempunyai camera itu.Eh silap ..camera my sis aku pinjam..Ala..biase lah time ade jamuan kelas ke,hari guru ke sume nak pakai camera.Waktu tu camera enpon x wujud lagi kot !!Yang paling top dan mampu dimiliki oleh student2 yang bapak dierog adelah tokey kayu balak adalah enpon 3310, nokia brand :)

Terdetik di hatiku mengingat kembali zaman2 lampau dan zaman remaja meningkat naik bak kate segelintir org berusia..Muahahaha.Maka tercetuslah idea di mana saje aku nak tayang kt korang zaman2 kegemilangan aku waktu sekolah ketika dulu..Aku and the geng mmg top !! Top dlm bab ponteng dan buat bising dan pecah rekod ketidakhadiran ke kelas melebihi 2 kali seminggu tambah2 lg bulan puase !! Wewuwuwuw:)

Present aku n the geng..malu ouh...Guees di mane saye??Hikhikhik..Time ni berpoya2 time class muet !! Bosan ouh asyik wat essay je :)


Dan ini lagi...slumber pulak kiteorg mintak sorg student lalu dpn kiteorg ambikkan gambar ni ..Teacher kt atas da bising 5 miss in action ni..Sorry teacher *_)


Tak kenal lak sape minah ni.Tapi sekali pandang2 mcm iras2 aku..Pose ala2 nasyid dan sedar diri sedang membuat kesalahn dan kau akan terima padahnye the next day !!


Membincangkan topik2 panas seperti 'ape ye teacher buat kt kite esok'...erm..'dieorg mesti tgh buat essaykan'..dan bla..la..sehinggalah gejala tidak bermaruah ini berlarutan agak sejam lebih jgk..Ish2..


So kanak-kanak riang jangan tiru aksi tak bermoral ini..Jadilah insan yg cemerlang,gemilan dan terbilang ..Heheh

p/s:entry yang tah pape hanya mahu ianya terupdate sudah !!

Bye..thanx usha")

No comments: