Friday, June 10, 2011

KEnduri to big apple...

Assalamualaikum...

Satu malam aku bukak tutup pintu almari nak pilih baju semata-mata nak attend kenduri kawen pagi tadi.Aku pon xde baju yang gojes mahupun ropol2 kak Ramlah Ram tapi aku ade koleksi baju kurung and baju kurung moden yang sgt simple.At last tgn aku menggapai baju kurung berwarna biru which i bought at First Lady.Nampak sedikit meriah sbb ade labuci yang crowded mengalahkan jalan jem di Kuala Lumpur.Da settle bab baju!!Aku pon tak paham ape psl aku mcm excited gile babas nak p kenduri kawen ni .I was like 'i...tak sabar '( ulang dua puluh kali ).

Lepas tu pulak aku bukan pergi sorang diri je ,macam tak logik la pulak aku pergi kenduri seorang diri ye,mati hidup semula takkan aku pergi sorang rase mcm stupid duduk sorang2,ambik lauk dgn muke 5 cent.Lepas tu tarik kerusi kt depan duduk n makan!!Tak mungkin lah!!Okay ..aku pergi hangkut lg 2 orang minah along with me.Heppy betul hari ni.Tak tahu lah kenape dan rase mcm lawak pon ade dah boleh mengalahkan maharaja lawak pulak kami bertiga hari ni.

Da cukup korum ,,lom pape lagi kan kiteorang pergi terjah kedai donut yg baru pemes kt Ganu ni ha..Dekat fb x yah ckp lah belambak2 post aku tgk.Kau sorang je mkn donut orang lain xde kot!!Biase lah bnde baru sume org nak cube ye dak??Aku pon pergi cube biarpon before this aku penah makan.Tak pelah bnde yang lame tak usah dikenang lagi =_=

Then we're head to Giant..sebab perut kosong.dan kenape pergi kenduri tapi perut tak kenyang2 jugak.Aihh tak paham betol la!!Da layan pic ni dulu:

Inilah 2 minah yang aku gembar-gemburkan tadi .Pemes jugak dieorang ni :)..Ala model tudung Ariani ..Miahaha

Aku bahagia dgn kau bebs..I met her and we close since we were 20 .If not my mistaken..Ehh boleh pulak hilang ingatan mengejut !!

Dieorang ni BFF.Seronok jugak ah boleh masuk kepala jugak la.

Inilah makanan kiteorang.Yang 3 dpn tu aku punye and fav aku green tea yag hijau sejak berkurun yg lalu..Okay tipu !! YAng tgh tu baru hari ni cube.Boleh tahan manis, naik kencing manis !!

Betapa cutenye + perasan cun muke aku dapat mkn donut peberet dan kegemaran berkekalan!! Rase mcm donut tu aku yang buat je.Hahha..Beverage passion vanilla tak tahu pulak rse mcm asid.Okay admit my very first time cube air tu and before this just telan donut.Vanilla langsung tak rase sbb tu rase mcm asid!!


Berpura-pura gembira  dan redha air itu sgt sedap..Padahal Tuhan je tahu ape rase.

Dan ni upahnye..Draw from my wallet only RM12..Untung kuar ngn dieorg lps ni nak lg la..Hehehe..

Then kenape kiteorg pergi kenduri tp xdek pon gambar with bride..Pelik ahh..Kau tak rase pelik ke??Tup..tup gambar p mkn donut !!Tolong la rase pelik supaye aku pon akan rase pelik untuk kedua kali..why??HAHHA....IT WILL BE REVEALED SOON...Only me ,sya berry and mawar anah. know what was happened to us..Ahakkks...Gelak la laju2 korang sampai bile aku hengat..

Bye,,,thanx usha:)

No comments: