Wednesday, August 31, 2011

first time ber-merah-merahan

Assalamualaikum..

Salam 2 Syawal everyone.Ergh...aku tak la beraya sgt dan aku tak la ber-lawa-lawaan sgt ( maksud:tak melaram ).Am very simple raya tahun ni,cume tukar mata baru je * fake eyes *...mmg fake gile.

Dan kenapa aku suke sgt 2 Syawal ni sbb first time pakai tudung warna merah ala ala mak ngah.Bajet muke aku dgn color tu match gile dan aku mcm perasan very de lawa u :)


Cam-whore in front of cermin is WAJIB.Aku rase cermin da naik muak kot tp nasib die tak boleh bercakap je:D


Bagi mengelakkan prasaan syak--wasangka-si cermin,maka haruslah aku ask my lil sis untuk ber-perasaan di dpn cermin along together with me..Bijak tak??

So kawan-kawan selamat berlawa-lawaan dan me-lecun-cun di hari raya...Baih

Thanx for reading:)

2 comments:

Semut Senyum said...

cik semut pun kale merah jugak ini tahun.. nape ramai yang merah tahun ni ekkkk

P U C A T said...

theme mengikut musim kot...
hehe...
BTW merah sgt CUN !!