Tuesday, August 2, 2011

some of people idiot than cats

Assalamualaikum...

Kalau la hari hari mcm ini ..maka halus dan kurus lah pahala puasa aku..Kan??Kan??Spoken to the truth bebeh...oh..come on aku x mau lah mengurangkan lgi pahala puasa aku yg belom tentu sempurna..Am i rite manusia??

Bila ckp psl puasa banyak bnde korang kene jage,mata jangan sesekali melihat bnde2 yg boleh membatalkan puasa,telinga kalau boleh pekakkan dr mendengar anasir yg tidak dikehendaki dan mulut seboleh bolehnya zip sampai rapat haha !!

But different situation for me...that why i told u "Kalau la hari hari mcm ini ..maka halus dan kurus lah pahala puasa aku..".

Hari2 aku akan berhadapan dgn situasi mcm ni as long as 'that' go to hell like a hell!!Selalu buat perkara2 yg tidak sopan dan amused yaww . Pada masa yg sama although mulut aku tak perlu kata kata apa hanya masam muka  dan menahan melihat perkara yg jijik sedemikian rupa.Side note bukan aku yg buat that amused and jerk thing okayyyyyy...

Cats know when die nak berak die akan buat satu lubang dgn menggunakan pasir /cari tempat yg berpasir tebal but u people korek lubang hidung x pandai nak simpan or batalkan niat tu because kamu berhadapan dgn org tp lebih menjengkelkan bile korek tak hengat org sebelah yg malu tgk keadaan mcm tu but die no feel at all * mcm xde ke****n **Habis 5 jari kanan di sambung pula dgn 5 jari kiri.,Ouch...i just can't imagine if u all guys were in my shoes....Selawat banyak2 zikir banyak kalau tak konpem mulut kau akan memaki hamun dan sumpah seranah !!

Orang yg tak puasa seboleh-bolehnya makan jauh2 dr golongan org yg berpuasa.But ur mind like a hell and lebih teruk dr kucing or lembu !!Makan dpn2 org yg berpuasa siap ade background sound and seolah-olah menghanjeng ..Hello aku tak lapar and sedikit tak terliur dgn makanan kau tp mintak kau respect org yg berpuasa at least !!Remember this said " some of people stupid that cats'..Kucing pon tahu respect manusia berak pon tempat tersorok dibimbangi manusia akan tibai die sat g!!Please...please .....respect each other jgn terlalu ikutkan sgt kepala batu kau dan hati or better i say God cabutlah hati kering die ..Kalau mcm tu senang lahkan org tahu die mmg xde perasaan sbb die tidak dikurniakan hati !!* cruel *

Erghh....better i stop here..Kalau lebih lanjut makin nipis pahala puasa aku !!

p/s:nak makan sdp /nak korek2 syiokk2 pergi jauh2 maa !!

Bye...thanx for reading

3 comments:

Unknown said...

ade gak org cenggini ! haiya !

HaNa Hani said...

sabo jerla ngan diorg2 neyh
^_^

P U C A T said...

mmg...xtau respect org and otak letak kat lutut..
sekali 2 boleh sabo...ni berhari2...haishh...halus pahala:)
menyirapp