Monday, August 1, 2011

puasa yg penuh manfaat...

Assalamualaikum...
eh..BTW selamat berpuasa bg semua umat Islam...mcm boring bile puasa sebok nak buat entry puasa..mmg lah takkan nak buat entry raya der .Tak ade entry yg menarik ke??For me takde because this is my blog suke hati mama aku lah nak tulis apa..hehe.

Datang office sume tnya...how was ur sahur??Aiihh..maleh nak jwb ...aku tak bangun..**tipu...bangun tp minum air je sambil mata separuh je yg buke.Tidak kurang yg advise aku.sahur tu besar pahala...Fine...aku bangun tepat 5.00 pg esok dgn sebijik kurma + 2 gelas air...boleh??Kalau kau tnye nanti berbuka nak mkn ape laju je aku jwb.

Apa yg menarik dan nikmat bulan puase ni,first thing balik keje sejam awal dr sedia kala.Ouhh.....very the nikmat * rakyat2 EPMS bertepuk tampar tanda gembira *.Second thing ,tak perlu serabut fikir tghari nak makan ape..padahal lunch time aku rempit balik rumah je pon...sengal.Ketiga boleh jimat my pocket money..Tak usah risau mlm nak menampak kt mana,tak perlu pk big apple donut dan tak perlu pk lain2 la hanya pk mak aku masak ape bukak puase nanti.


Tak lupe juga buat masa,kau begitu cepat berlalu.Thank u very much...Sebab kaulah aku dah ade kt rumah sekarang...* bersorak gembira lagi *..


So...what about u??

p/s:jangan lupe bgn sahur ::


Bye..thanx usha

No comments: