Thursday, August 4, 2011

a choc story..

Assalamualaikum...

Di hari ke 5 aku berpuase..ehh..bukan aku je korang2 jgk lah..terkecuali yg tutt...Ok tgk entry mcm saje nk kasi kecur,meleleh air liur dan terus rase nak pergi cr coklat dan ponteng puasa..Apakah perasaan sebegini??Aku pon tak paham hahaha.

Actually aku kan...tibe2 igt this moment iaitu choc moment.Ala mengimbau zaman lampau * bukan ku mengungkit kisah lama * sekadar mengulit kenangan je.Ok lyric yg di copy dr group malay rocks kapaks u's !!:)

Aku sedikit obses dgn choc tipulah sikit tapi mmg maksimum gile obses kt choc mengalahkan org gila .Pantang tgk choc yg didecorate cantik cantik lantas boleh menggugat nafsu rakus aku.Inipon sebab pic aku kt fb ,saje2 aku godek then tgk gambar choc..Hehh...wa series nak mkn itu choc hot with waffle ice-cream!!

See girls..ice-cream ni cantik boleh kalah kau yg cantik2 kt luar sane... * anti org cantik *..Sile abaikan hp cap ayam di sebalik waffle itu langsung xde kene mengene okay !!Kecur tak air dlm mulut a.k.a air liur...

Jangan tgk pimples tp tgk kerakusan aku sedang mkn waffle tu bebs.Malu pulak kt org sebelah aku sbb ta pandai gune spoon n folks...miahaha!!

Tgk lah choc yg meleleh di tepian gelas itu wahai manusia.Langsung aku rase nak say peace dan menjerit satu OU * sbb aku mkn bnde alah ni dkt OU * betapa sedapnya choc itu:)

Muncung mulut harus !!Opekos lah tau tak choc tu panas tak nampak api kecik kt bawah gelas itu..What we called it guys??Aku betul tak tahu..Kalau tahu please email alu * tipu lagi *

Harap-harap dpt mkn dgn kadar segera..

Bye..thanks for reading

4 comments:

Anonymous said...

dap ngt...

LydSunshine said...

Apa nama kedai itu?? Bitau la..bitau la.. Gian nak makan choc cair di dalam mulut bukannya di tangan anda.

P U C A T said...

to anon:mmg sedap:)
to Lyd:chocolate je kot name die..tp mmg ade choc la...sume makanan n beverage die base choc...terangkat:)

Umie Nadhirah said...

sodapnyerr