Saturday, August 20, 2011

my own perception about blogger ( s )

Assalamualaikum...

Ketemu kembali...
This statement was spin in my mind dr 2 hari lps lg.erghh..should i say statement or question...tak payah peningkan kepala.Semak mak otak je kan.,,Continue..aku da ade my own blog ,so u can call me blogger (s) perhaps.Dan kenapa blog aku ni was held??Sebab time tu aku x keje lagi.Bosan nak mati,then i created blogger account.

My friends asked me kenapa u suka sgt blog,hari2 aku tgk kau update blog.My answer was; to spend my leisure time and i want get a lot of friends...Bukan nak kejar glemer ke??

Erghh...hello...sape la sgt si pucat lesi nak kejar glemer.Im an ordinary human from kg.atas tol k.terengganu.Should i repeat??Im from kampung okay...Tiada istilah kejar glemer dan membusykan diri sana sini,Penat tau !!

Tak kuasa mak!!This is my blog and i created for shuke shuke.Sometimes aku mcm perasan upload gambar perasan cun manyak2 so that when my readers read my own written and look my pictures they will muntah hijau .Am i smart to saying that guys??Kikikiki


Hahahaha...actually i got my own perception about blogger (s).Either they want to run their business through blog,sometimes they looking a new friend,or maybe they want to get fun and merapu2 tahap cipan macam aku.Frankly speaking when i joint into blog world ,i was like jakun ,everyday i love to stalk cewek-cewek yg cute and their written most thought powerful i think.Hati aku mcm berdegup kencang * tak pasal*.

But ,when i stalk one by one blog,then up to 2 by 2,then 10 blogs per day i visit,for me it was a great time that i ever wasted.Ish2...banyak lagi bnde lain yg aku boleh buat.Apply keje lain ke,.Namun ..tak apelah...aku sudah jadikan dunia blog ni sebahagian drpd kekasih gelap ku..Bahaha !!Tetapi aku seronok sbb bile kite visit and follow blogger then they hit me back.I think penghargaan yg tak dapat ku gambarkan dgn mulut hanya mampu ku taip huruf2 pd keyboard laptop aku"*).Thank you so much my followers.Muaahh...syg korang ketat2.

Namun jangan sesekali menyalahgunakan dunia blog ini der,jangan kau nak jd hero /heroin masuk blog.Nak cr gaduh ke,nak tunjuk kau punye skills yg ntah pape or u want get fight like WWF smackdown!!Please don't do that dear.And u have to know what the privacy zone or zone bebas meluahkan kata-kata.Maka this warning jugak adalah untuk mengingatkan diri aku sndiri supaya tidak menyalahgunakan blog ini untuk kepentingan diri sndiri.

So here,saye rase saye mahu stop da..Becuase my eye peas like kuyu already..BTW,,,,,i just wanna say hye bloggers and readers.
Do leave comment and leave ur link ,so that ican stalk u for every second 
* lies *..Bai..

Thanks for reading:




No comments: