Thursday, August 11, 2011

sedapnya macaron...

Assalamualaikum...
Aku adalah seorang dan orang paling jakun di atas muka bumi Terengganu ini..Orang lain da cube mcm2 jenis macaron tp aku.....
* tibe 2 dunia gelap gulita * sedih menyelubungi sbb tak pernah rasa macaron.

Yang aku konfiden sgt buat entry sedapnya macaron tu ape hal...padahal aku langsung tak tahu apa rasa die,manis,masam,payau ataupun rasa OR chicken chop kt KFC..Yaa....i really don't know guys!!Tibe2 aku rase begitu kerdil hahaha.




Sape yg tak kenal macarons meh aku present untuk korang..Padahal nak cover malu sbb aku sendiri pon tak pernah ambik tahu pasal macaron ni kahkahkah.Ini nampak agak tak menarik sbb da cair..Kalau fresh2 confirm sedap..Berlagak pandai dan tahu lagi muahaha.

To kak nisa..u cam tak gambar ni???Bhahaha....curik tau...peace:)

So u all guys kalau belum cube pergilah cube macaron ni.Aku malas nak cube sbb hari tu da order tp kene buat pre-order la hape la..Aku kan tak suke bnde yg lambat2 ni dan sampai sekarang aku tak dapat merasa macarons ni...

p/s:Tolong mak kt dapur lg bagus dr aku merapu kan..

Bye..thanx for reading.



2 comments:

Nurizzah Majif Biz said...

Alahai..kesiannye dia..
hehe..xpe...bukan penting..
makanan je pun..klu bab agama lain..
btw, slm perkenalan n many thnx sbb visit my blog..:)

^izzah_fendi^

nurul asyikin(kak chik) said...

ala cian,,,macaron..ermmmm sdap tp agak manis la ckik tp still manis..ciksyikin xsuka sgt..hehheh pdhal duit xde,,almklum bnda nie mahal..sblm pose smpat ar merasa..tp u must try it...heheh..nanti share la ckik,,kui3x..slmat brpuasa nice blog...