Monday, August 29, 2011

i can be anyway i want...

Assalamualaikum...

Setakat ni kalau mengikut kiraan betul da 8 hari perut aku sakit.Tak paham kenapa tetibe datang sakit mcm ni,and never being like this before.Nak raya ni la dugaan datang tapi hati aku kental,muscles aku berketul2 tidak langsung mematahkan semangat aku.

Namun,raya tetap raya,baju raya tetap aku buat ...buat???Okay...this time aku menjadi seorang tukang jahit beads and beading yg sukses.Biarpon zaman sekolah form3 aku di cop sebagai pemalas oleh cikgu gara-gara tak siapkan jahitan sembat pari...erghh...insang pari...aku lupe sbb aku tak ambik port.Yeaa cikgu,cikgu cop la besar2 pon..i do admit perasaan tak minat terhadap jahitan mmg berleluasa dlm diri dan kemalasan adalah pendorong utama untuk aku melakukan perkara sedemikian rupe:),,Tapi kan kalau cikgu cikgi bace blog saya ni mesti cikgu bangga kan tgk hasil titik peluh saya...ngahahaha...dan mesti cikgu menyesal cop saya pemalas tau...

bukti pertama

as simple as i can do:)


Jahitan ketiga agak berseni apabila jari da terer memasukkan benang and beads ke dalam jarum.Cikgu cikgi sila percaya bahawa pelajar kamu ini yg dicop pemalas dgn pen dakwat merah sgt berbakat.Sekian.

p/s:sape nak buat tempahan sila kunjungi belog ini.last tempahan adalah malam ini:)

Thanx for reading.

No comments: