Monday, August 8, 2011

Boleh dikategorikan pendiam ....

Assalamualaikum...

Hari ni aku pergi kerja bawak honda au...honda c70 pecut bergegar melebihi paras skala ritcher.Raga/bakul honda diikat keseluruhan risau i takut long champ i tercicir..Weewitt.Kite tak malu pon sebab kita sedar asal usul kite dan kenapa kite bawak honda sbb scooter kite pergi workshop demam:).Kalau org tgk kite org nak gelak pon gelak la sbb kite pakai baju kurung bunga pink,tudung pon dark pink thai silk awning,handbag long champ yaw !!Kau ade??

Tak kira lah janji appearance aku boleh membuka mata si pemandu2 jalanan kg atas tol-gelugor-pengadang baru dan padang midin.Aku cool jek ,kau tak yah la nak gelabah mcm aku kesah pulak kau punye gelabah kan.:).

Hari ini kite tak banyak cakap,ntah perut tak selesa penat meneran semalam da berapa hari mengeras jd sampai opis kite mcm kene ketek tungga org Ganu kate.Aku pong dok kena natang ape tungga tu ,yang aku tahu cerita sifu n tongga je"*).

Masing-masing a ada sifat malas termasuk aku jugak.Duduk kiri ,tak kene,duduk kanan tak selesa,hadap PC rasa mau pecah aje bijik mata.Haiishh..apakah??So the solution is diam saje sampai pukul sepuluh tak silap..Eh tipu...diam aku sekejab je lps tu kecoh ar.

Tapi kan,akukan bukan nak cakap kan dan kenapa banyak sgt aku punye kan.Aku lebih baik mendiamkan diri,orang nak ckp aku sombong ke,betul ke ,nak sindir aku tahap debat ke.Aku tak kesah la sbb aku malas nak lyn anasir2 kotor tersebut.Aku rasa bulan yg mulia ni aku patut sabar biarpon org banyak menyakiti hati aku,annoyed kt aku ,marah aku tahap mumia hijau aku tak kesah.Aku rase sabar is better and silent also better than talking too much.

Kalau kt opis pon serious je pagi2 * konon ,padahal org tak start sembang kencang *.Kalau ade yg mula bercakap sape lgi aku lah kepalanya.Tapi skang malu ar nak start bukak mulut sbb opismate pagi2 serious sgt mcm askar wataniah.For those may concern,if u read this...mind u that i'm just make a joke and tak mintak u ketawa sbb mmg tak lawak.

So moral of the story wa pergi and balik kerja bawak honda.Wa tunggu abah wa die ckp nak anto scooter aku kt opis tp aku tggu samapi sekarang dan aku sampai rumha pon scooter tak ade,abah aku pon tak de...Walaweeeeeee...Tak apelah aku redha.

Bye,,,bye...bye wei...

Thanks for reading:)



2 comments:

Anonymous said...

hahahah..biar btol kak??? naik honda p kje???

P U C A T said...

to anon:ia maa...
bese lah:)