Wednesday, August 3, 2011

routine....

Assalamualaikum...

Tak nak cerita tp mahu cerita jugak..Tak nak bgtau tp suke hati aku lah nak bgtau..Tak nak taip tp laptop dah depan mate bukan itu saja sudah aku tekan on button berwarna biru.Apa lagi??Nak tak nak kene jugak bercoloteh 
* keyboad bersorak riang kerana telah dimanjakan *.

Waktu pg adalah waktu yg sgt bebal di mana mata ku langsung tak nak bertolak angsur dgn aku.aku ckp bgn tp die buat bebal nak tutup2 rapat!!Kau faham mcm syaiton sedang mengris eyeliner M.A.C pd kelopak mata.But then,aku harus bgn jugak walau sebeban mana pon,walau semalas mana pon.Semua adalah kerana K.E.R.J.A

Outfit mcm org tak siap or we called it separa siap a.k.a serabai!!Malas der,hati aku tetap pd katil,minda aku makanan (3X )...Perut buat hal pg2 da buat konsert MUSE..Damn !!Apatah lagi tekak pepagi buta da haus padahal aku sahur 2 gelas air aku teguk * mcm banyak je * haha !!

Sampai office lain ragam..Malas memang sudah menyelubungi jiwa dan kalbu,sanubari,otak dan mcm2 lg lah!!Kadang2 rase cepat mase berlalu,kadang2 aku rase nak tumbuk jam tu * kalau jam tu boleh bercakap kan *.Lunch time adelah waktu dan saat2 yg dinantikan debaran juga terasa...tetibe pulak x pasal2 berdebar..Because it was my great time ,aku rempit balik rumah dan tido lebih kurang lima belas minit 22 second then sembahyang and rempit back to office..Wa bleh rempit bhai !!

Lepas tu waktu yg dinantikan sekali lagi..Aku mahu pulang,you know mahu pulang ke rumah dan lay down atas sofa..Wah..rase nak menitis air mata dpt landing wa ckp sama lu !! Sofa pon da muak tgk aku .

Malam xde ape sgt sbb siang yg agak kepenatan,kehausan,kekeringan dpt aku tempuhi penuh liku2 haha.So malam biaselah kalau rajin pergi terawih * cett bajet mcm da dua puluh lima hari puasa *.Then balik terawih aku menyelinap tudung saji tgk kuih muih yg terbengkalai.Kesian....tak tahan aku pon menghabiskan dgn kadar segera !!Lepas tu lentok and rotate a same routine for the next day...

p/s:baju raya da siap keee??

Bye..thanx for reading




1 comment:

cahaya said...

baju raya xsiap lagi...huhu...btw,nice blog~! =)