Saturday, September 3, 2011

salam eid-fitr

Assalamualaikum..

My 3rd entry about raya..Okay mmg raya ni aku mcm teruja umpama kera kene belacan eh kenapa kere kene belacan ape psl kucing atau ayam je x yg kene belacan??...Eh..x faham dan u oll jgn layan sgt merapu saya yg tahap gaban ni.

Tahun ni beraya tak de lah superb sgt cume biasa2 aja dong.Ape yg aku nk mkn sume xdpt esp soto,kuah lodeh,yang mampu aku hadap tiap tiap tahun beraya adalah sate kuah kacang ,nasi impit abah aku dan ketupat emak aku.Eww...mmg x miss pon.Pagi pagi bgn tido mandi pakai baju cantik cantik bukak tudung saji...Tadaaaaaa....menu tu jugak haha.

Ok let's talk about baju baju raya aku tahun ni.Even aku da buat entry haritu tp tak pelah aku nak kasi korang mntah buat kesekian kalinya so aku teruskan jugak buat entry ini:)

Ini baju 1st raya punye.Cotton material bought at bandung if not my mistaken.Always mistake la aku ni.Shawl tiada keminatan nak pakai so aku beli instant hijab ni banyak banyak senang 2 minit siap.Match kan jugak dgn yellow wedges tampak berani:)

Merah berani /berahi??What the??Forget it..ok ...2nd raya aku pilih color yg agak berani supaya manusia manusia yg memandang aku pon jd berani jugak..yg ini silk material sgt sejuk dan soft.Mak aku bayaukan.Match dgn instant hijab merah mak ngah jgk.


Ini semalam punye baju..Back to cotton material.Eh..eh...jd jatuh chenta dgn cotton lah.Dan kenapa aku punye baju raya tahun ni tiada yg abstract/plain.Sebabnya aku mcm malas nk bersesak dgn orang ramai nak beli yg ready made.So here,i bought baju raya terlebih awal and hantar tailor.

So what's urs..share with me dear...
p/s;esok keje....uwaaaaa:(

Thanx for reading

1 comment:

apricot pie said...

selamat hari raya..:)..wahh..raya kedua pki merah u...brani sungguh..heii..:)..thx 4 coming to my blog...sy dari johor..