Thursday, September 29, 2011

hey ..what's ur name??

Assalamualaikum.

Salam Jumaat.Perut kenyang melahap  nasi bersama gulai daging jangan dilupa sambal belacan.Di manakah??Sudah tentu kenduri kawen,open house??No..no..no..Terengganu ade open house tika awal awal raya je kalau nak jumpe yg bapak meriah rumah orang orang kenamaan di hujung penghujung raya macam tu lah.

So guys...aku xmau ckp pasal makan sebab aku mmg penggila makan tolak kayu dan batu memang dua ketul tu aku tak usik.But hey,garam batu pon ade tau kelass kau jahh buat iklan zaman P.Ramlee gitu..Sengih sorang sorang aku tgk.

And along this i would like to say " hye...im feezaa,u can call me pucat "...urghh,,,i don't mind because the unique name make the person unique too but i am not.full stop **

BTW i tgh head ache ...a lot of thing i need to settle..eh..settle macam tak sesuai je..ntah lah,,,tp aku cool je like "daddy cool" song tuh.,,

K.baii!!

Thanx for usharing:)

No comments: