Wednesday, September 7, 2011

what goes around...comes around

Assalamualaikum...

Macam mane syawal yg ke.........okay...fine aku lupe syawal yang ke berapa including today.Sila kira menggunakan jari anda.Rasa perut makin membuncit or kaki sudah tidak seimbang memanjat anak anak tangga di rumah ,sekolah,bangunan mahupun pejabat di sebabkan pemakanan yang under control ..Ouh kemon babe waktu dan ketika inilah u oll berpeluang merasa dan melantak sesuka hati.Raya pon setahun sekali bukan sebulan dua kali.So bedal jeeeeeeeeeeee.

Talking about syawal ,i am proud to say that me become the one of mirror addicted.You know yaa,camera is always in my hand and mirror always stand in front of me...Ergghh...correct me if wrong.* rasenya aku yg selalu kt dpn cermin *.Start from 1st syawal until 2 day..I was like can't renggang with cam and mirror..They will getting close and closer to me:)

Budak kt belakang tu adalah budak 'kacip terlabik'...Manis kata tawar,panas kata sejuk.Dia jugak adalah pengikut utama aku ketagih bergedik dpn cermin.

Lepas die berambus,my turn to gedik sorang2 as usual...ouh world....world is round...What goes around are comes around.

Last...klik !! make-up free...Tau la tak lawakan sebab tu tutup muka.Kang kalau aku show off muka ramai pulak yg tak caya tidak kurang jugak yang bertanya ..hana tajima malaysia ke??Hahahahahaha.


p/s:lawa shawl yang aku pakai ni brand GUCCI lagi you.material satin..Murah je tau...Boleh dapatkan di kedai2 berhampiran anda..Sekian.

Bye..thanks for reading.

1 comment:

krunch2sa said...

untunglarr ade dslr.....