Sunday, September 11, 2011

things u should do when u boring..

Assalamualaikum.

Eh hai,kenapa sekarang aku rase  aku macam da malas nak hupdate blog tp tak pernah miss stalk blogger lain..why??Suke hati aku lah kan nak buat ape pon.hehe.

Dan sekarang aku makin xde info2 yang hot lg burn nak share dgn korang tp yang aku tahu hanyalah bukak blog lepas tu tgk followers aku ade bertambah atau tidak lps tu tgk comment dr commentor dr entry terbaru dan aku tersangatlah bajet hot macam artis yang hot lg  poyo mcm liyana jasmay..eh apasal aku tersalah taip liyana jasmay tak pasal ni?? ><.

Ok just forget the part now listen to my written if u the one of boring person of the day:)


First as usual,aku akan stalk blogger yg tggalkan jejak dkt shoutbox blog aku.Thank stalker because u rajin jerit jerit dalam kotak jerit i.but sorry to say that aku da lupe blog siapakah yang aku ingat sunshine girl kot..Ok if u rase betul ni  punye blog please leave ur comment after read this:)

Lepas da bosan stalk blog orang erm..mmg la blog orang takkan blog kucing pulakkan.Tyr to fade ur boring dengan ber-perasaan dan melayan perasaan boring dkt Fb mcm yang aku buat ni.Dan gambar kt atas ni adalah profile diva hot of the year iaitu feeza shamsudin a.k.a pucat.Walau boring mcm mane pon tp takkan pernah sesekali berpaling tadah dgn Fb,,,anyone setuju??

Third...cek email ..walaupun dalam berhari-hari aku online tp jarang bukak email dan email aku lg sikit mahu jd tongkang pecah dan dipenuhi habuk dalam kotak surat mail.Tapi malam ini aku rajin bukak email lps tu siap apply beribu riban dan raban * tipu * job application Harap2 adalah satu yg sangkut ye.

And last but not least..ish..part ni aku rasa malas nak cakap dan korang sendiri pon tahu kan.Tak pe tak pe aku cakap jugak..fine..Aku berperasaan dgn blog sendiri and if u notice nampak tak gambar bola tu??Haa tu adalah cik nufnang exchange.Nak tahu ape fungsi die sila layari web cik nufnang..trima kasih.


So guys,kalau rasa anda adalah orang yang paling bosan di dunia bolehlah praktikkan tips-tips yg kurang berfaedah ini..Sudah-sudah tak payah nak semak sangat kt blog yg tak seberapa ni pergi tidur sane =_=.


Bye...thanx for reading.

2 comments:

Ieqahgajah said...

mujur sempat update..bolehlaa ieqah dtg baca.hehe

P U C A T said...

thanx ieqah..
sorry sgt2 i tak bleh nak stalk blog u or org lain..line slow nak matiiiiiiiiii:(