Monday, September 12, 2011

can't stop thinking of u bebeh

Assalamualaikum.
Semalam cakap malas nak hupdate tp tetibe hari ni mcm rajin gilak nak mampus .Sure tak mampus lagi lah kan..I need tomorrow okay.
Tetibe pulak jari taip laju laju dan tekan keyboard setahap semaksima semungkin dan ( se-se ) adalah cogan kata pilihan aku pada hari ini.Selepas pada kejadian hari itu aku tak boleh nak pikir bnde lain ,bile on laptop je aku tgk bnde tu,before tido pon dok tgk bnde tu..Haishh...i was like i miss u like crazy vavi yaww..dan apakah bnde yg aku maksudkan...


Ewah ewah syok2 je aku letak pic perasaan diva kan..Padahal memang teringin nak jadi diva pon .Gurau je lah...Pheww...ape bnde yang aku cakap kan kt atas tu.Korang mesti tertanya-tanya kan??Tolong jawab kang ade pulak yang malu tersipu sipit mata lak.

Sape plak ni mcm baru balik terbang dr Somalia je...huh !!

Erghh..masih tertanya dan terpusing pusing dalam kotak fikiran .Ape 'bnde itu' yang aku maksudkan..

Tak de bendenye,,,saje nak menipu ..Korang tak payah percaya sangat cakap aku yang buang karan neh:)
Bai!!

thanks for reading.

2 comments:

IEQAH said...

phewitt model cunggg laa

P U C A T said...

to ieqah:cun xpe ..tp cunngggg tu lg important.
hehe