Monday, September 5, 2011

sesi membedal makanan:)

Assalamualaikum..

Setelah lima hari berturut-turut aku membedal lemang,ketupat dan rendang ,hari ini kembali kepada lauk pauk harian seperti nasi putih semestinya,sayur goreng ,ikan goreng dan budu jugak belacan.
* cikgu sila bagi markah kesian kt saya * ...menang award karangan terbaik:)

Penat aku makan mcm2 demi menaikkan berat badan aku yg ala ala nasha aziz ni kahkahkah.Cumanya raya tahun ni aku langsung tak minum ais.Series...air gas berbotol botol abah aku beli pon aku tak usik..Baguskan...Aku hanya mahukan bahan bahan yang sihat sahaja untuk gain my weight rather than take bnde2 yg tak bagus untuk body aku yg already skinny:)

Let's cikidot ape yg telah aku bedal ini malam untuk mendapat keberkesanan dlm proses menaikkan berat badan:


Diskripsi ( ulang 2 X untuk gambar2 cun kt atas ni )

  1. Ayam masak sambal...begitu enak sekali sehingga menjilat bawah pinggan.
  2. Kailan ikan tak berapa nak masin.My mom cook.
  3. Anasir utama menyebabkan nafas mulut berbau begitu harum sekali.Toing,toing !!
  4. Sisa sisa kucing kepala hitam yg makan nih.
So guys,jom la join the club..Tak payah nak diet sgt hidup sekali je sekali boleh makan,bedal la habis habisan.Tapi jangan terlalu tamak mengikut perangai syaiton..Syaiton tak best...kekekeke:)
Bye...thanks for reading.

No comments: