Friday, September 16, 2011

when i love to ber-abaya and match with instant hijab

Assalamualaikum..

Baru baru ni hotel kt belakang rumah aku ade buat satu event dan theme adalah black and blue yg macam ala-ala arab.Then i wore black abaya and sea blue hijab dan semestinya aku tipu mane ade hotel kt belakang rumah aku hahaha.

Actually aku pergi jamuan raya lepas tu penat aku selongkar almari tgn sangat ligat menyelongkar and finally i decided to pakai black abaya yg daddy i bought at Mekah..Ouhh..daddy u !!..>_<.Lepas tu otak pulak tak henti berfikir tudung ape yg perlu di match as i da pakai blackkan why not i try to match dgn color yg berani dan contrast.


Kalau mak cik bedah kt kampung tgk ni ..da lulus jadi menantu pilihan ..hehehe...Sejuk mata memandang hati pon jd beku...

p/s;what do u expect guys.Bai

Thanks for reading.

5 comments:

CikHoneyBee said...

cik feeza anggun ... kompem lulus dh utk mkcik mkcik ambil sbgai menantu :)

Izzaty Ishak said...

Weeewit!

Anak sapa tuh, nak ngorat bole? Hehe

P U C A T said...

cikhoneybee:erg...anggun la sgt kan..
pura2 anggun yg lebih..hehe

izzaty:saye ank hj din tggl kt ujung kg.
nanti boleh la mintak parents tnye sudah berpunya ke belom..huhu:)

Puan Liyana said...

Sangat anggun ok syg!
kalau ada anak teruna dah lama book ni ;p

P U C A T said...

k.yana:peace..penat jugak nk jd anggun mcm ni..
setahun sekali je kot beranggun-anggun ni..hee