Sunday, October 2, 2011

fashion tips:plain + accssesory (S)

Assalamualaikum
Hye peeps..
Entry ini di update secara tidak sengaja maka impaknya tidaklah begitu gempak .Well macam da lama giler aku x update pasal tips,tuto n recipe.Why??Sebab tak ade omong mahu di khabarkan.

BTW i just wanna share with u guys about fashion tips and i am not fashioner  mahu pun sista dan baby sista jauh panggang dari pembakar roti =).Cikidot bebeh.

If u love this kind of look then u must try:)


Kalua rasa nak bahagia macam aku sila lah cuba * ape pasal gigi aku selalu obvious sgt nampak * sigh !!


Aku da omong awal awal td an..tak la gempak sgt tp kan..kan..kan...bile u oll pakai plain shirt harus la shawl yg contrast dan jugak ade sedikit corak...Lepas tu don't let ur chest kosong namun gayakan accessory yg padan like long necklace aku tu...=)

p/s: i can't live without long champ..memang tak pernah curang kenapa ??padahal handbag lain byk lagipun...ermmm

Bye..thanx for reading.

6 comments:

Ieqahgajah said...

alaaaa cutenyeee syg :)

P U C A T said...

ieqah:thanx..biase2 aje:)

Inzell said...

licin nya kulit..seryes jeles :)

NoorNazuha said...

salam perkenalan dari akak....

Nadia Noorizat said...

sweetsweetsweet! (:

P U C A T said...

hye peeps..thanx for the comment:)