Saturday, April 9, 2011

Tutorial:How to wear shawls with simple style and looking very cutee....

Assalamualaikum...

Sudden ..aku rasa nak demam derr...Td tghari da dpt dengar suare parents jauh nun di sana * Tukar waktu ,tghari smlm lah.parents aku call.Ermm....today aku x nak ckp panjang tp aku nak tunaikan permintaan kwn aku untuk buat tutorial.Ini saje yg dpt den tolong..Tolong jgn gelak comel bile tgk video ni!!Macam kelakar gile ah..




Hope u guys will like it.Ade sedkit gangguan teknikal ,aku 'stuck' selama 5 saat namun aku gagahkan jua record video ni tanpa rase bersalah.Damn...:)



Kau orang jgn hengat senang aku nak record ni.Da 'shy-shy goat' tp buat bodoh je.bagus tak??

p/s: boleh tgk-tgk ,jgn sentap2,komen bagus-bagus22222...aku lagi suke...Heee

Bye..thanx usha

No comments: