Thursday, April 14, 2011

Stuff was brought along into perut flight

Assalamualaikum...

Hye..hye...hye...* Aku gedik sikit ko marah,aku skema kau xnak bace..Abeh what should i do to make u guys happy??..Okay...guys??Refer to??Kalau aku mention ' u girls'..nanti jejaka2 kt luar sane xmo visit blog aku lg...kalau aku ckp 'u boys'..ko ckp aku gatai naa point kt jejaka je..So bg adil binti fair ' guys' aku refer both sex ok!!

Kan tadi baru beberapa jam aku buat entry pasal parents and adik jejaka aku da selamat pulang kokk dr menjalani ibadah umrah...Nothing special to show off but aku nak buat sedikit bingkisan x salahkan.I mean ape yg dibawa balik oleh mereka...kang u oll terkejut depa bak balik unta ka mane nak tau kan??Ok statement tak berasas..Sape cakap??Patung unta ke,keychain unta ke...hakeleh..u oll kecoh la!!

Da xmo merapu..Dulu time parents aku buat Ibadah Haji...banyak jgk stuff dieorg beli..tapi maklum la time tu aku xde blog lg,yang ade friendster je kot.Nak celoteh2 nanti org ckp aku menunjuk..Why??Story-mory je kot.Kot celah mane aku nak publish panjang bak karangan BM subjek ni!!

So aku publish sket stuff dieorg bak balik okay??

'Mayesen...matakaji..semarinsingggggggg!!Haa...jamp jgn x jampi!!
Botol ajaib lps gosok2 kt cap die tercapai lah hajat!! Ok tipu!!This one perfume...harge Malaysia RM50..Bapak aku beli 2...I'm not interested dgn bau die tp botol die unique.Like much2.

This one serve untuk guess..Coklat memang best..Jakun!!..yg ritu parents aku bak balik kacang2,kurma dan bnde2 seangkatan je.NO CHOC!!But this time they bought CHOC yeahh!!Big HUG!!

 Ini aku curik yg guess...Maklum lah aku tuan rumah maka self-service la jdnye..Buat mcm rumah sendiri..Memang rumah aku pun!!Sambil makan buat muke2 kiut sket lps tu snap gambar sambil tergedik2.

Hee...What the??What the comellss jubah and pashikan??Abah aku carik ni...Pandai ...nicee jee...Hehe..Bile nak pakai ni...tunggu la ada majlis yg superbb world baru stye eh..Actually die nak beli 2 ,other 1 material mcm jeans ke hape ntah tp xde..Well...yg ni pon da okeh...

K..la...sedikit bingkisan untuk anda da siap..


bye..thanx usha

No comments: