Thursday, April 7, 2011

hey..wally...wally....HAY!!

Assalamualaikum....


Bunga apakah murid2??Cikgu pon x tau ape tajuk bunga ni....HAHA...Nampak nice kan??kan??
Sorang ngaku boleh, yg bunga ni cantik...Plsss....;-(


Yang ni roses...Kondipen je roses...HAHA....betul kan ini roses maa...
Korang mesti dok pk amende aku dok merapu ni..Well...aku telah 'menjahanamkan' dapur ma aku dgn menampal wally-wally ni.Aku mcm agak kesian kt wall tu kalau dibiarkan kosong je.Die pon nak cantik jgk bukan manusia je nak cantik.
Actually , wally yg first tu ditampal on left side,roses on d right side.Konpom parents aku balik nanti dieorg akan cakap 'da x de keje nak buat kamu ni'...I will say..."YES" dgn pantas sekali.

P/S: Aku bukan minah bunga tau,tp time beli wally2 ni hati aku berbunga2..:p

Bye...thanx usha...:)

No comments: