Tuesday, April 5, 2011

Luahan hati si jiwa x kacau

Assalamualaikum...

Aku ni mmg suke BW...konpom!!Tak tipu because aku mmg seorang yg rajin...Hee..Because bile BW aku rase seronok sgt tgk blog2 org lain yg gempak,byk info kadang melucukan * suare kecik ini senyum sesorang tatkala membaca entry yg melucukan.

Tapi satu je yg aku x suke bile tgk blog yg crowded dan sgt berat.Nak keluar header pon makan setengah jam jugak ah.Kalau yg mcm tu mmg awl2 aku tolak ke tengah ah kan.Kene pulak tenet mcm siput berjalan2 meminta simpati.Bukannye hape ,aku da kene dgn satu blog ni..tak taulah ape yg die godek-godak dgn blog die sampai hang lappy aku.Ingatkan problem lappy aku.Jadi tanpa membuat tuduhan yg melampau aku try and error.Asal tgk blog die konpom lappy aku hang..Ish...sori der...wa mmg x singgah makan angin la kt blog lu.

Tapi aku sgt menghargai bakat beliau yg sungguh terer.Hee...gurau je...

Bye..thanx usha;-)

No comments: