Monday, April 4, 2011

bilberry eyebright & Bio-msm 750

Assalamualaikum...

Aku pon tak faham dgn entry aku...biotek,biologi pon aku x penah belajar pasal bio tibe2 wat entry bio...MSM 750 pulak der..apakah.Kau faham??Aku mmg x faham la..Cumenye aku rase nak share or berjawab soal ke main kuiz2 ke.main hide and seek ke..1,2,3..carilah saye!!.HAHA.

Aku skang ni sgt suke untuk makan tablet kesihatan especially for reduce my eye bag.Perghh...eye bag aku mmg mengalahkan mata mangsa kene tumbuk r bebs...Panda bear pon jeles tgk mate aku!!Macam2 care da aku buat seperti tido awal bgn lambat,bazirkan timun dlm peti ais tempek2 kt mata aku.Buat ulam lg best dokk!!Pakai eye mask.Malangnya eye bag sgt bebal mmg tak mau kalah.At last aku jumpe bnde ni.


Reducing eye beg dgn care menelan tablet yg dlm boto biru tu.Igt x aku ckp dlm entry ni.This tablet quite effective la bg reduce eye bag aku yang degil mcm kotoran yg tak mau tanggal.Lagi fungsi bukan hanya reduce eye bag,meningkatkan kadar penglihatan bg korang2 yg rabun,lps tu menggalakkan peredaran darah di bahagian mata.U oll kene continue makan la jgn stop until u got a good feed and sampai korang rasa puas hati dan mau menjerit satu dunia yang tablet ni sgt bagus.Korang yg bekerja kt opis menghadap fb pon boleh makan untuk mengurangkan keletihan mata.Satu botol ini content of 30 tablets.Take 2 tablet twice daily;-)

Bukan satu je problem aku,tolak dulu psl botol purple sebanyak 35 darjah selsiyes.Da la mata panda,rambut pulak mcm harammmmmm...Asyik falling2 je u..Benci makk!!Then ,kwn aku bg free kt aku bio.......botol hijau jiran botol purple ni.Baru 2  hari makan.So x tau lg feedback .Actually tablet bio berfungsi untuk menggalakkan pertumbuhan rambut dan jgk bagus untuk kuku..Tak leh ckp bukan2 cz xde feedback lg.Tunggu rambut aku kembang mcm bob marley lps tu kuku pulak mcm manicure an....Baru aku kecoh.

Bye..thanx usha entry aku.

No comments: