Monday, April 4, 2011

nasi berwarna biru disepahkan dgn daun warna warni

Assalamualaikum..

Pagi bona den buat entry ni.Biarlah...Sudah 2 hari aku manjakan diri dan boikot untuk tidak mengotorkan dapur..Kau igt aku rajin sgt nak masak bagai2 pastu nak kene kemas balik sorang2..Memang tak lah kan.Maka mulalah diri ini berlagak seperti orang yang kaya raya namun papa kedana.HAHA


Tau apakah barang kat atas ni??Barang ke??Nasi la bhaii....Disebabkan aku sgt malas untuk masak jadinye inilah menu makan malam aku semalam.Orang kelantan and terengganu suke lah makan nasi ni..Memang familiar pon...Org keel lumpur pon da pandai makan tau..Dkt jln tar tu belambak kalau p jln2 hari sabtu..
Lagi meriah dr yg aku mkn ni.Ade yg ade daging la,aym roasted la,.Cubelah mmg sedap...

Bye...thanx usha my entry..

No comments: