Friday, April 8, 2011

experience di pagi Jumaat

Assalamualaikum..

Hola...da boleh online ni..ape lg beronline lah habis-habisan.Erghh...gila traffic??Sape ckp tu..tak syg mulut tau..heee...gurau je lah...Pg td aku terase nak makan nasi lomak aku bwk cousin aku bertemankan 2 org hero .Tapi kt Terengganu ni nasi lomak tak ade lah mcm kt luo sane ade rendang,aym berempah,kerang ,sotong sambal dan yg sedap2 lah.Paling gah pon aym berempah dgn ayam merah je kat Ganu ni.


Nasi lomak lauk sambal dgn ayam goreng berempah lps tu telur mata....Sikit sgt...x kenyang..* Kau mmg x syukur nikmat...HAHA...
Lepas tu cousin aku ajak aku pergi pasar borong.Sepanjang 25 tahun hidup x pernah jejakkan kaki aku yg x berapa nak gagah ni kt pasar borong.Pes time.Macam best.Tgk gelagat pak cik dok menjerit '5 sekilo,5 sekilo'...Aku mencari2 suare itu.Tapi x jumpe.


Yang ni kt kedai 3 barang 10hengget.Disebabkan jakun mcm x pernah jejak pasar so aku snap la apa yg patut..Hee...Padahal same je mcm pasar malam a.k.a pasar minggu a.k.a pasar siang.Bangga ah sebab dgn cousin aku boleh pergi,kalau ma aku ajak ni konpom tarik muncung der!!Heee
Ade lagi gambonye tp malas n line slow nak matii....tapi seronok ah hari ni pepagi bute g jalan-jalan...Haa...

Bye ....thanx usha:)

No comments: