Monday, April 18, 2011

Gamerzzzz

Assalamualaikum....

Hari tu aku tgh godek lappy aku ni sebab dilanda kebosanan tahap maksima dan semestinya kebosanan yg aku terima ini langsung x boleh dibawak berunding.Lps tu aku tgk la FYP ( Final Year Project ) folder aku yg save dlm DISk D lah....teringat zaman study dolu2 lps tu igt jugak waktu present sesorang..Wahh....hilang segala penat sbb tak byk soalan yg disembur kt aku an!!

Lepas tu timbul rase x puas hati kt hati aku ni haa...Aku godek lagi  lappy...terjumpelah satu folder 'gamerz'...Aikk...aik....dlm lapan ratus lima puluh kali jgk ah aku menyebut 'aik' dalam hati aku ni.Rupenye banyak gila babas games dlm lappy aku ni!Biase aku main alien shooter je..Ala..games tembak2 alien tu...Sambung balik aku jumpe lah satu game ni.



Game ni lebih kurang mcm soccer eh..Aku lupe game ape tp aku main game ni ,tak tido,tak makan pon tak pe la weh!!


Ni tgh syok score !!Perghh..rase mcm aku terer nak mamp* time ni..Speeding gile ar ni..Kesian lak jari jemari i yg runcing ni melayan games ni..Sumpah best ar...Aku je yg ckp..u oll x suke jgn ikut ckp aku.HAHHA!!

Bytheway,,,jab ag aku continue main lg...Bye....

Thanx usha!!

No comments: