Tuesday, March 1, 2011

rindu FLORA DAN FAUNA

Assalamualaikum.hye..

Badan suam2 kuku..kepale rase mcm STONE COLD pijak ats kepale ni..Berat nak mamp*.Anyway aku gagahkan jgk kudrat aku yg keding ni untuk hupdate belog ni:)..

Aku an tetibe rindu sgt kt FLORA DAN FAUNA rite here ,rite now...Tak tau ar nak luah kt sape..Tapi kan,kan  harap korang sudi ar dengar luahan isi jariku ni..Hukhukhuk,,,susah au nak dpt manusia seumpama aku yg mencintai dan merindui flora dan fauna ni..Peace


This is how i show my love to FLORA DAN FAUNA..Cantikkan baju saye..LOL..

Tu la korang x semestinya kene tanam pokok2 bunga,bina laman bunga ,tapi dengan pakai baju bunga2 warna warni pon membuktikan betape chentanye diri pd bunga-bungaan..T_*

p/s:rindu ar kt kau baju..da lame aku x pakai ekau ni haa...
thanx for reading

No comments: