Tuesday, March 8, 2011

Sample....ouh....

Assalamualaikum...
Hye...ketemu kembali setelah beberapa hari aku merajuk dgn blog aku...Dalam hari aku merajuk tu an..otak aku secara spontan dan sepantas kilat mendapat idea bernas di mana aku ingin mempromosikan blog header yg aku sndiri design aa.It's like...kalau readers/blogger tgk berkenan...so aku nk bukak tempahan!!Cett..bajet je lebih kau ni!!

                   * SATU                         
 
 
* DUA

* LAPAN

* LAPAN RATUS LIMA PULUH!!

Macam bajet aa org berkenan.HAA..so aku memenatkan diri ,otak dan jari jemari yg runcing  UNTUK MEREKA CIPTA ini semua menggunakan software Adobe Photoshop and Photoscape...So kalau korang  rasa aku berkebolehan dan mempunyai daya kreativiti yang sgt dan amat luar biase maka u oll kene lah bersotset sot set dan menyebarkan kepada rakan anda yang lain!!
Tak ada lah cun sgt!!

p/s : leh jalan x agak2??

No comments: