Friday, March 4, 2011

Aku bersyukur..

Assalamualaikum..
Hye....kenyang o0o my sis masakkan kari udang,pastu kerabu tomato and ikan goreng..Meriah bukan??Huahuahua..angkat kening sndiri..

Actually bukan ini yg mahu heboh n kepoh  TETAPI aku nak bgtau u oll aku bersyukur sebabnye sepanjang aku mengikuti dunia dan alam BLOGGER ni an n sampai hari ni jgk  FOLLOWERS aku dah mencecah angka 30..TETT!!..Bangga ark..banggakan..tolong ar ckp bangga kan malu sesorang je aku..

Anyway aku bersyukur ,bukan senang au,,ye lah belog aku xder ar gempak sgt an...setakat buat entry merapu dan meraban jugak FAILED  tahap 9G kalau ikut exam SPM,namun ku gagahkan jua untuk memberi yg terbaik untuk readers dan jgk follower aku visit belog aku!:D
Tu je nak habaq ...peace

p/s: kalau aku rajin akan ku bagi resipi kerabu tomato kt belog ni...aku cube..

No comments: