Thursday, March 10, 2011

6 biji sekali angkut

Assalamualaikum..
Hola....huh!!Puas hati,* Eh belom puas lagi, haritu aku balik PC fair kt kuantan then singgah ECM la.pastu ternampak BIG apple donut....jalan senget2 nak p beli..sekali tgk...fuyoooo..panjanngggggggggg gile beratur...Terkubu harapan di situ..Sehingga aku terfikir untuk 'buat-buat sawan'..Dgn harapan apabila berbuat demikian org kt situ sume lari dan dptlah aku pick n mix donut tu sesuke tgn aku!!


Ini baru puas hati..6 biji tu angka yg agak besar bg aku yg berbadan ala2 NASHA AZIZ!!Yang ini aku beli kt Mesra Mall ,balik dr Kuantan ritu abah aku dtg ambik aku semata2 tau * Thanx abah!!Luv U very STRONG!!Then die ckp nak mkn makanan  mamak kt MESRA MALL ,ingatan aku secara spontan 'MESRA MALL ADE BIG APPLE DONUT!!'Ape lg weyh,siap je mkn cpt dan laju2 ajk abah aku pergi beli..hamek kau 6 biji sekali angkut RM12.50...Abah byr RM10.00 aku tmbah RM2.50 T_*..Bertuah punye anak..heh...

Satu dah hilang ,masuk kete trus makan mcm nak terkencing gile sedap. aku habiskan 5 biji..my dad half je yg x sodap lak...Kikiki..Jahat kan aku??

p/s : Terengganu ade donut taburan gula je;p

No comments: