Friday, March 4, 2011

hobi saye menukar name kt FB

Assalamualaikum..
Hye...hari ni aku berjaye buat 2 entry di mana aku dpt mengesan dan jejak entry yg sesuai PERLU aku tontonkan buat sekalian alam..FYI aku da seminggu x dpt tdo mlm ,bukan itu sahaje disiang hari pon aku xde perasaan dan tidak bernafsu untuk tido.Pelik??Aku memang pelik...

OK..ape yg aku nak ceritakan skang adelah,,hobi facebooker suke tukar2 name dieorg kat FB.Korang pernah terfikir x ,yang hobi korang tu menyusahkan org laen dan jgk kwn2 fb u oll especially BFF la.Aku bukan perli tp aku bgtau ape yg aku tgk dan betul2 berlaku lah.

Hari ni name MINAH BINTI SENGET,then kwn tegur ,name kau x glemer lah,esok tukar lg MIN YG GOJES,dan berlaku lg pd hari keesokannye dan jgk hari2 seterusnye.Kwn aku pon ade jgk yg cmni tp aku dpt detect la dieorg sbb tibe2 muncul kt wall aku dgn name baru tp default picture maintain.Itu kes x pelah senang keje aku kan..Ni mslh yg tukar name lps tu default picca tah pape lah..Kdg2 bukan gmbar sendiri..TAK KE MENYUSAHKAN ORG NAK CARI KAU WAHAI SI PENUKAR NAMA!!

So for me,kau tetaplah dgn pendirian kau nak ltk name tu,jgn lah ikut org sgt,TP perlu trime nasihat apabila di situasi name korang agak 'kurg ajar' dan tak sesuai untuk kite sebagai umat Islam ni an.Itu perlulah.

Kalu kes cmni aku mmg x leh blah..nak cari kau bukan senang ,kalau dpt cri kt FB je..Kdg2 enpon slalu tukar nombor.Nanti kalau org x lyn mule ar ckp 'kau sekarang da sombong ngn aku',,Haiishh...mau tibe2 jd sombong da diri kau x dpt aku jejak.

p/s : sape2 yg bace jgn terase ,aku nasihat je...aku pon pernah tukar name jgk tu pon skali je n letak real name aku au...LOL.

No comments: