Thursday, March 31, 2011

Gonna RINDU MISS u very hard

Assalamualaikum...

Hye...hello...hai...mengarut..sume ade ah...Terukkkan..Tgk spell teruk pon triple 'k'.HAHA.Well tetibe rase hiba,haru celaru lantas otak bertukar warna biru.* Padahal x tau pon otak warne hape!!.A few days more abah,ma n adik bongsu nak p berholiday jauh nun di sana.Tinggal lah aku sesorang kt teratak colorful deepavali ni.Sadis ar...sob...sob....Hari tu kene tinggal tp sister,abg and adik ade, jd peneman.Skang memang sadis terkontang kanting dan terguling-guling kuch kuch hota hai sesorang!!

I wish they will miss me  bile berada jauh di sana.Dari jauh ku pohon maaf 
* Nyanyi lagu raya sekarang!!.Gedik kau.Depa x p lg pon yang kau nak kecoh sgt ape hal der?!Well ,lg 2 hari lg pon mmg aku terase ah bebs:(.Then,bg mengingatkan kenangan sebelum mereka berangkat, aku membuat sedikit report untuk dihantar kepada Pn.Blog sebelum due date.:D

 * Kalau boleh selalu nak mcm ni!!Time raye baru nak tunjuk baek!!Wakakaka..Malu ah;-)


* Sebelom korang berbicara,biar aku yg bukak mulut dulu,waktu ni aku sgt gemuk okay..Anyway we got a same theme.PINK color.Syuda shamsudin,farah shams and nazra shamsudin sila jeleskan diri..Miahahaa

* My convocation on 3rd Oct 2009.They always with me..Heart u abah n ma:)

Semoga terubat kerinduan pabila ku menatap gambar ni * bukan menatap matamu by Aril okay!!semasa ketiadaan mereka selama 12 hari!!
Gonna miss and rindu them ketat2 ah!!

Thanx usha entry aku..Byee

No comments: