Friday, March 25, 2011

STRAWBERRY pinky & MANGO yellow TANGO

Assalamualaikum...

Hye everyone...anda sihat??Saye pon terlebih sihat.Isk..Hari ini is Friday 'DAY' kan?kan?kan?Euuwww....ape lg xkan mendap kt umah je..Aku ugut adek aku belanje makan kt McD ..Heee...thanx yoo.Memang lame gile vavi ar kiteorg kuar dr pukul dua petang hinggalah pukul enam setengah petang sharp sampai umah!!Pandai tak aku bajet timing ??

Today , theme pinky strawberry..Di mana sgt simple yet cuty :)..long sleeve shirt pink gave by him 2 tahun lps beli kt SOGO * Baru lg tau sbb jarang pakai!!,jeans peberet beli kt TOP SHOP,pashi last year punye collection then ROXY wedges je..

First we're head to McD kt bust stand Terengganu,tukar mood.Bosan gile kot hadap McD giant.Jumaat je macam pesta area Giant merangkumi Mydin Mall.Tak osah ckp aku mmg nyampah der ,cari parking saje tolak,tambah,darab,bahagi lebeh kurang 20 minit 57 saat!!Lepas tu we all lepak kt McD sesuka hati ibaratnya aku owner McD lah,Then p pusing2 kt Taman Syah Bandar.Ade bundle,ada makanan,ade orang dan mcm adalah!!Lagi aku malas nak taip..Terimalah sedikit bingkisan yg telah aku sediakan:

* Randomly...3 places

* Inilah hasilnye setelah beberapa jam berada di restoran sendiri punye hak milik!!

* This one fav place aku selalu lepak ptg and weekend with kazen aku..Oppss...adek aku ckp quality picca very low..sabar2...DSLR coming suun!!

Banyak gambo kiteorg tp kemalasan dan kelembapan line mematahkan semangat aku untuk upload gambo2 aku yg siuukk sendiri!!

.......................................................................

MANGO yellow TANGO ape motif pulak der??Meh aku citer..Ekceli sebenar dan sgt benar aku buat dalam satu entry je..Tak payah la aku nak create 2 entry dak??


This picca what i mean mango but not really yellow..Terlebih blusher.Mango pudding yg aku buat sndiri smlm, pekene ngn eskrem..Perghh..langsung x terangkat because this combination x berapa nak beku!!

Aku beli je instant powder pudding kt Giant yg mango flavor then masak and sumbat dlm peti ais.Senang bukan??
That's all...Bye

Thanx for usha my entry:)


No comments: