Friday, July 22, 2011

nak cakap ar aku makan steam dlm bot kan...

Assalamualaikum..

Hye everyone my first entry di hari Jumaat.Normally,kau org semua tahu yang aku akan buat lebih dr 1 entry pd hari Jumaat.Hari ni tak tahulah kenapa..kau tahu kenapa??Aku pon tak tahu..haha...Statement bangang.Ok stop...


 Gambar pembuka bicara..Eh..tak jugak sebab awal2 td da berbicara sebelum taruk gambar ni.

Actually aku nak bgtau korang yg aku da mengidam nk mkn steambot 2 minggu yg lepas lg, tp tak dapat der..and lastly !! Kau tahu hari ini,waktu around pukul lima dan bertempat di D'Ganu Seafood,aku telah berjaya membedal steamboat.Bangga tak??Bangga tak??heheheheh:)

I bring along this skinny girl.hahaha lagi.Gurau je.my BFF ok..die peneman setia aku dan jugak my lil sis a.k.a photog aku yg tak berapa nak mahir:)

While waiting our steam dlm bot..snap adalah harus a.k.a wajib...Eh..time bujang ni la nak gedik2 pon..Nanti da kawen boleh gedik dgn laki pulak:*)

This nakal girl adalah my lil sis ..die very excited to makan steambot..no hal la...
Tak henti2 mengomel..steamboat ni..bla..la..la...aku campak gak kang budak ni dlm Pulau Warisan diam lah kau !!

Ma..ma..macam..macam steamboat la ..Tak nak komen banyak sebab semua da masuk perut.Berbaloi la dgn harga 4 kepala cost only 
Rm 25.00..Murahkan..Sempat lg kiteorg ckp kt abang yg ambik order  'kite nak untuk 3 org je bang'....kononnya...sekali kau...licin kiterog bedal untuk 4 org makan.TETT !!


Hahh !! Muke puas dpt steam dan grill by my own !! rase die takdelah superb tp adelah rase steambot tak lah rase macam nasi ayam kan.Boleh la for me..the rest  tak perlu comment...diam je aku yg bayau..huhuhu

Ini muke puas buat kali kedua...ok...sgt puas * kali ketiga* ...padahal...aku mcm ntah...ntah lah..rasa mcm biase je..

Last but not least..Nak jugak kite buat muke kuit muit..muehehe...Sile pengsan dgn kadar segera !!

p/s:next week da nak puase...Ganti pose da abes belom??

Bye..thanx usha:)

No comments: