Tuesday, July 26, 2011

Aku kan kakak kau..suke hati akulah !!

Assalamualaikum....


Siapakah gerangan jejaka ini..Bukan si baju hijau sdg berjuang tetapi si baju biru berlagak hensem di dpn lens sambil memegang fake M16..Boleh pulak mcm gitu hakhakhak....

Aku jumpe mamat ni dalam almari baju die.Tak tahu kenapa terletak jauh di dalam sudut almari,mungkin hajat nak bg kt awek tak kesampaian...Simpan dan pendam hasrat tersebut lantas die campak gambar ni jauh ke dalam almari..Gelak lagi hahahaha...

Aku kan suke sgt dkt mamat ni sebab:
  1. Die selalu buat apa yg aku suruh..
  2. Die jugak buat bnde yg aku tak suruh
  3. Aku tak pernah buat apa yg die suruh
  4. Aku suke memperkotak katikkan beliau...sbb die blurr dan ikut saje ape org suruh...
  5. Suke buli die waktu mlm untuk belikan top up dan megi.
Dan siapakah gerangan mamat berbaju biru ini...Sekali pandang die pakai baju PLKN...2 kali pandang nampak fake M16..tiga kali pandang aku nampak mcm org lah..hukhukhuk...tapi persoalannya siapakh die...
  •  
  •  
  •  
  •  
Because he is my adik bongsu...His name is nor samsul saiful bin shamsudin...Ah gelak lagi...sebab seronok kenakan die...Die konpem tak tahulah kan....ermmm

p/s:jab ag nak buli die pergi beli maggi....


Bye...thans for reading..

No comments: