Saturday, July 16, 2011

makan dkt PIZZA hut mcm mkn dkt mamak !!

Assalamualaikum...

This picture was taken at PIZZA hut..aku spell betul tau !! Bukan mamak corner /corner lot !!


Hari ni keje half day.and shift pagi lak tu ...ho yeeaahh  !! Petang golek2 kepuasan.Nasib baik ade kwn yg memahami ajak aku keluar td.We went to PIZZA hut again not mamak corner ok !!

Disebabkan badan aku masih lagi not in good condition,maka haruslah aku order minuman ala2 mamak and style hotel sepuluh bintang haha.My drink are passion hot tea * name nak gah je*.Kawan aku order die punye fav ice blended choc float .Handphone cap ayam tu tidak termasuk dlm order list.So sila abaikan....

Hari ini juga aku telah melakukan kesalahan yg sgt besar di mana boleh dihukum gantung sampai putus leher !! I thought seafood lasagna ni very the sedap ,rupe2nya roti canai mamak lagi sedap.Kau tahu rase die mcm bubur org demam,korek punye korek sampai mati pon aku x jumpe seafood...Argghhhhhh.....

Tapi...tapi..tapi....

Aku tetap tersenyum kambing !! Pura-pura bahawa seafood lasagna a.k.a bubur nasi vs roti canai mamak tu sgt sedap !! Masya Allah Tuhan sahaja yg tau:)

The cost only Rm36.75 je..Only tuu ...x tahan.padahal dalam hati sumpah seranah ,maki hamun tak puas hati!!...Isk2..tak patut la Pizza ni,makin lama da mcm shit je kan..Service pon tak memuaskan ,rasa apatah lagi hoii !!.

p/s:kalau aku insaf ,aku pergilah Pizza lagi...WTH??

Bye..thanx for reading

No comments: